De ce să investești într-un soft de management pentru restaurantul sau hotelul tău?

Rata de profitabilitate dintr-un restaurant sau hotel este influențată atât de ceea ce le oferi oaspeților, cât și de modul de organizare al angajaților. Este foarte important să pui în prim plan confortul oaspeților, să te gândești la nevoile pe care le au și la cum poți fi mai presus de competitorii tăi prin ansamblul beneficiilor pe care le pui la dispoziție. De asemenea, este foarte important să ai un personal implicat și foarte bine organizat, care să țină cont nu doar de oaspeți, ci și de cerințele tale.

Pentru a îmbunătăți toate activitățile din cadrul unui restaurant sau al unui hotel, este bine să investești într-un soft de management. Un astfel de soft gestiune restaurant / hotel este capabil să țină evidența multor elemente din cadrul unei afaceri. Este tipul de investiție care te avantajează atât direct după implementare, dar și pe termen lung.

Ce poate reprezenta în timp un sistem de management pentru afacerea ta

În timp, un soft de gestiune se dovedește a fi avantajos pentru afacerea ta din mai multe motive.

Pentru un hotel, un soft gestiune hotelieră ajută angajații să țină evidența tuturor oaspeților. Datorită funcționalităților, se poate urmări în timp real activitatea zilnică de check-in și check-out, se poate ține o evidență a profilurilor oaspeților, inclusiv o evidență a veniturilor generate de fiecare oaspete în parte și se poate ține o evidență a departamentelor.

Spre exemplu, cu ajutorul programului pot fi identificați mai ușor oaspeții care revin frecvent și se pot pregăti în acest sens campanii de marketing adresate oaspeților fideli. De asemenea, un soft gestiune hotelieră este capabil să comunice automat cu oaspeții: se pot trimite scrisori de confirmare, se pot trimite alerte, oferte sau mesaje cu ocazii speciale, precum zile de sărbătoare sau de naștere.

Pe de altă parte, un astfel de soft de management ține evidența sarcinilor pe departamente. În acest fel, personalul de la curățenie, de la mentenanță și de la recepție va ști în timp real care este situația camerelor și ce sarcini urmează să fie întreprinse.

Pentru un local, un soft gestiune restaurant este necesar și foarte eficient în timp fiindcă asigură o bună și mai ușoară desfășurare a activităților. Softul este capabil să țină evidența comenzilor, să afișeze în timp real statusul comenzilor, să trimită informații de la POS către bucătărie și viceversa, să înregistreze comenzi online și rezervări, să țină o evidență a stocurilor și a comenzilor ce urmează a fi livrate de către furnizori.

În principiu, fie că este vorba despre un restaurant, fie de un hotel, un soft de management este util pe termen lung fiindcă ajută angajații să fie mai organizați, să economisească timp și să fie reduse considerabil erorile umane.

Administrare eficientă atât pentru personal, cât și pentru oaspeții tăi

Implementarea unui sistem de management este eficientă atât pentru personal, cât și pentru oaspeți fiindcă se îmbunătățește modul de comunicare, se evită situațiile neplăcute, precum suprapunerea rezervărilor și se ușurează orice fel de activitate.

Departamentele vor comunica mai bine între ele, toată lumea primește informații în timp real și va putea utiliza softul oricând și din orice loc. De asemenea, softurile se pot personaliza în funcție de necesitățile fiecărui tip de afacere în parte, astfel încât să nu existe inconveniențe sau situații neplăcute.

Pentru oaspeți, automatizarea reprezintă o modalitate excelentă de a crește gradul de încredere și comunicarea. Vor fi informați automat cu privire la statusul comenzilor sau a rezervărilor și nu vor exista neplăceri cu privire la suprapuneri sau alte situații neprevăzute. Softurile de gestiune sunt capabile să țină o evidență clară a situațiilor și să elimine erorile care pot fi cauzate de personal.

Previous post Alege un serviciu profesional care sa iti verifice instalatia pe gaz
pret panouri solare fotovoltaice Next post Pretul unui sistem fotovoltaic in 2023